Друзі! У зв’язку з рекомендаціями МОЗ по можливості обмежити фізичний контакт під час роботи, консультацію та оформлення замовлень здійснюємо тимчасово лише через телефон або через сайт.
Пункт самовивезення у м. Дніпро – зачинено.
Вибачте за незручності!
Способи оплати:
- Оплата після отримання товару у відділенні перевізника. У зв’язку з оголошеним карантином відправлення післяплатою здійснюється тільки після внесення передоплати, що дорівнює вартості доставки товару.
- Готівкою
- Безготівковий розрахунок (на картку Приватбанку, ПУМБ, Monobank)
- Безпечний платіж WayForPay
При оплаті товару за безготівковим розрахунком враховуйте, будь ласка, комісію банку. Приватбанк +0,5%, Приват24+0,5%, термінали Приватбанку +0,5% (не менше 5грн), Monobank (без комісії).
Тарифи послуги “Накладений платіж” при доставці Новою поштою: 20 грн + 2% від суми переказу.
Просимо враховувати, що в умовах курсу валют, що коливається, ціни на сайті можуть незначно змінюватися протягом дня. Просимо зважати на це при оплаті рахунку. Виставлений рахунок дійсний до кінця робочого дня (до 18.00 у робочі дні та до 16.00 у суботу). Дякуємо за розуміння!
Доставка
Для всіх товарів у нашому магазині можлива доставка. Служби доставки: Нова Пошта (адреси представництв), Justin (адреси представництв). Під час відправлення товар страхується на повну вартість та ретельно упаковується!
Доставка Новою Поштою габаритних товарів здійснюється в упаковці Нової Пошти. Світильники та лампи 600-1200 мм пакуються в тубуси Нової пошти. Просимо зважати на це при замовленні доставки. https://novaposhta.ua/do_30_kg
Самовивіз. До закінчення карантину пункт самовивезення у м. Дніпро – зачинено. Вибачте за незручності!
Увага!
Замовляючи доставку товару сторонніми службами доставки (Нова Пошта, Justin), під час отримання посилки обов’язково перевірте товар безпосередньо у відділенні служби доставки у присутності співробітника.
У разі пошкодження упаковки та/або товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). Якщо дана ситуація буде мати місце – обов’язково повідомте нам про те, що сталося за тел: 095 908-20-16 або 098 314-50-88.
Нагадуємо! Для замовлень до 14.00 у робочі дні – відправка того ж дня!