Умови гарантійного та післягарантійного обслуговування

Наш інтернет-магазин надає офіційну гарантію від виробника на всю продукцію, що реалізується. Терміни гарантії залежать від обраної Вами продукції, детальнішу інформацію Ви можете дізнатися в описі товару або у менеджерів магазину.

У випадку, поломки або несправності виробу протягом гарантійного терміну, ви повинні повідомити про це нам по телефону або електронною поштою: ledline.sales@gmail.com із зазначенням дати покупки, ПІБ, несправності, докладним описом умов експлуатації.

Майстер сервісного відділу проведе діагностику товару та після підтвердження дефекту здійснить гарантійний ремонт, заміну несправної частини або заміну на аналогічний товар, за неможливості ремонту.

Якщо в результаті діагностики виявляється, що причина поломки (несправності) пов’язана з порушенням правил експлуатації або експлуатаційними навантаженнями, то гарантійного ремонту або обміну товару Вам буде відмовлено.

Якщо на момент гарантійного обміну аналогічний товар відсутній у продажу, клієнт має право придбати будь-які інші товари з асортименту в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в продаж.

Право на гарантійний ремонт не поширюється на випадки:

  • Несправність пристрою спричинена порушенням правил його експлуатації, транспортування та зберігання;
  • На пристрої немає, порушено або не читається оригінальний серійний номер;
  • На пристрої відсутні або порушені заводські або гарантійні пломби та наліпки;
  • Ремонт, технічне обслуговування або модернізація пристрою здійснювалися особами, які не уповноважені на те компанією-виробником;
  • Дефекти пристрою викликані використанням пристрою з програмним забезпеченням, що не входить до комплекту поставки, або не схваленим для спільного використання виробником пристрою;
  • Дефекти пристрою викликані експлуатацією у складі комплекту несправного обладнання;
  • Виявляється потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо;
  • Несправність пристрою викликана прямою або непрямою дією механічних сил, хімічної, термічної дії, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів або інших токсичних або біологічних середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природного походження;
  • Несправність пристрою викликана дією сторонніх обставин (стихійних лих, стрибків напруги електроживлення тощо);
  • Несправність пристрою викликана невідповідністю Державним Стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних та кабельних мереж.

Відшкодування вартості доставки товару

  • Належної якості. При поверненні товару належної якості вартість доставки товару та пересилання не компенсується.
  • Неналежної якості. При поверненні товару неналежної якості за умови, що недолік виник не з вини клієнта, ми відшкодуємо вартість доставки.
 Зверніть увагу!

1. Всі товари проходять перевірку працездатності, якості та повноти комплектації перед формуванням замовлення та передачею його кур’єру;

2. Необхідно використовувати послуги кваліфікованих фахівців з підключення, налагодження та пуску в експлуатацію технічно складних товарів, які за технічними вимогами не можуть бути пущені в експлуатацію без участі відповідних фахівців;

3. Витрати з монтажу та демонтажу обладнання несе Покупець;

4. Гарантійне обслуговування здійснюється протягом усього гарантійного строку, встановленого на товар;

5. При проведенні ремонту термін гарантії продовжується на період перебування товару у ремонті.

Умови повернення та обміну

Як повернути чи обміняти товар, який вам не підійшов?
Придбали товар, але зрозуміли, що він вам із якихось причин не підходить? Не хвилюйтесь, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни чи повернення товару.
Повернення та обмін можливе за дотримання таких умов:
  • Не пошкоджено упакування;
  • Товар не був у вжитку;
  • Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • Збережено комплектацію.
Як повернути товар, якщо ви знайшли заводський брак при першому використанні?
Не будь-яку проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо Ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит та вирішимо його у найкоротші терміни.